11.17.2005

Mor Rölyef Kutu...

Bugün çok mutluyum sebebi ise; bir kaç gündür resim ekleyemiyordum ve çok üzüntülüydüm ve bugün denedim oldu. OH BE :) diyorum...

Şimdi görmüş olduğunuz bu objemden bahsetmek istiyorum. Arkadaşım bir arkadaşının doğum günü için yapmamı istemişti. Özellikle mor olsun dedi. Rölyef çalışmamım çok daha iyi olacağını, pasta rölyefin objeye zenginlik katacağını ve değerini arttıracagını düşündüm.
Dokusunu pasta rölyef çalıştım ve cam boncukla da süsledim. Resmini dekopaj tekniği ile yapıştırdım, üst kısmına da poşetleme tekniği, iç kısmına püskürtme yaptım ve stencil ile motif yaptım. Alt kısmında çekmeyi unuttum ama onda da ağaç dokusu tekniği vardı. Sonuç harika olmuştu. Alan kişi inanamamış gördüğünde, bu arada bu kutu resimde görüldüğünden de güzel...
Resimlerin devamı için bu linke tıklayınız...

Comments on "Mor Rölyef Kutu..."

 

post a comment