11.17.2005

Deniz Kabuklu Sandık...

Bu da sayfamın en altında kalmıştı. Gün ışığına çıkrayım dedim bunu da. Bu sandığımı çok seviyorum. Sandığımın köşesi salon ve içine çiçek koyup süsledim. Pasta rölyef ile doku tekniğini kullandım deniz süngeri ile bu dokuyu verdim. Deniz kabuklarını da yapınca harika oldu ve simle de süsledim.

Kutunun iç kısmı içinde doku çalışması var. Bakır görünümü verdim. Size bir fikir vereyim; bunun küçüğünü ve beyazını yapın yani deniz kabuklarının boyanmamış orjinal halini uygulayın ve de renk olarak pasta rölyef uygulamasından sonra da beyaza boyayın. Dilediğiniz gibi de süsleyin.

Diğer görüntüler için Lütfen bu linke tıklayınız...

Comments on "Deniz Kabuklu Sandık..."

 

Anonymous Adsız said ... (6:35 ÖÖ) : 

bana bi çerçeve yapıp hediye edermisin :)

 

Anonymous Adsız said ... (3:53 ÖS) : 

Merhaba,

Bir çok farklı kategoriden hobinin tek çatı altında toplandığı yeni portalımız Hobidix.Com açıldı.

Siz de hobilerinizi kendi web adresinizle bu portalda yayınlayabilir, ayrıca sitenizi toplistimize kaydederek ziyaretçi sayınızı arttırabilir ve Google'daki sıralamanızın yükselmesine katkıda bulunabilirsiniz.

En yakın zamanda sizi de aramızda görmek dileğiyle,

Hobidix.Com - Hobi ve Elişi Dizini

 

post a comment